Pareigos: Buhalterinės apskaitos tvarkymas nuo pirminių apskaitos dokumentų iki finansinės atskaitomybės;
Buhalterinės apskaitos diegimo ir atnaujinimo organizavimas, kontrolė;
Darbo užmokesčio apskaita, optimizavimas ir automatizavimas;
Bendravimas su užsienio buhalterija (anglų k. ) bendro darbo užmokesčio apskaičiavimo klausimais, įsigilinimas į užsienio darbo užmokesčio apskaičiavimo sistemą;
Finansinių srautų valdymas, finansinių rodiklių analizė;
Finansinių ir veiklos ataskaitų rengimas;
Sąskaitų administravimas ir apmokėjimų kontrolė. Reikalavimai: GEROS ANGLŲ KALBOS ŽINIOS - BŪTINOS !!!
Aukštasis universitetinis išsilavinimas ekonomikos, finansų, buhalterijos srityse;
Finansininko, buhalterio patirtis - ne mažiau nei 3 metai;
Patirtis su darbuotojų komandiravimo apskaita - didelis privalumas;
Mokėjimas labai gerai dirbti su MS office programomis (excel patirtis - būtina);
Geras LR įstatymų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą ir mokesčius bei verslo apskaitos standartus, išmanymas. Mes tikimės, kad:
Esate kruopštus (-i) ir atsakingas (-a);
Turite gerus bendravimo įgūdžius;
Turite loginį, analitinį, strateginį mąstymą, orientuotas į rezultatą;
Vairuotojo pažymėjimas - privalumas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.