Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
1. Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyrius (toliau – Skyrius) vyriausiojo specialisto pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas) ir ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei. 2. Pareigybės lygis – A1. 3. Skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga konsultuoti lietuvių ir užsienio (anglų) kalba klientus bendruoju Užimtumo tarnybos informacijos telefonu (toliau – informacinis telefonas) ir kitais elektroniniais ryšiais užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo klausimais, nagrinėti klientų paklausimus ir skundus, rengti į juos atsakymus. 4. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui. 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo specialiosios veiklos srities – klientų aptarnavimo užimtumo rėmimo srityje– funkcijas.
Darbo užmokestis
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.