Organizuoja ir koordinuoja ugdymo plano rengimą ir įgyvendinimą, sudaro formaliojo ugdymo tvarkaraščius. Teikia pagalbą pedagogams, prižiūri, kaip vykdomi mokyklos veiklą reglamentuojantys dokumentai, stebi ugdymo procesą, analizuoja ir vertina formaliojo švietimo rezultatus, vadovauja mokytojų metodiniam darbui, skatina mokytojus dalykiškai bendradarbiauti ir atestuotis. Žino bendrąsias ugdymo programas, išsilavinimo standartus bei ugdymo planus, jų nuostatas, ugdymo organizavimo formas ir metodus, išmano asmenybės psichologiją. Planuoja ir organizuoja savo veiklą, priima sprendimus. Moka valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti reikalingus mokyklos vidaus tvarkomuosius, informacinius dokumentus bei formuluoti išvadas, savarankiškai vykdo kitas mokyklos direktoriaus perduotas funkcijas. Vykdo direktoriaus funkcijas jam išvykus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.