-Padeda mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių įsisavinti ugdymo turinį;
-Priklausomai nuo mokinių individualių savybių, organizuoja ir veda individualias ar grupines pratybas;
-Sistemingai stebi ir vertina mokinio gebėjimus, įvairiais būdais fiksuoja mokinio pasiekimus ir pažangą, informuoja mokinius ar nepilnamečių mokinių tėvus (globėjais, rūpintojais), pedagogus apie mokinių pasiekimus;
-Bendradarbiauja su mokytojais, pagalbos specialistais ir nepilnamečių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), socialiniais partneriais planuojant ugdomąją veiklą, sudarant pritaikytas ugdymo programas, pagalbos mokiniui planus;
-Kuria funkcionalią, dinamišką, psichologiškai ir fiziškai saugią ugdymo aplinką;
-Garantuoja mokinių fizinį ir psichologinį saugumą savo organizuojamos veiklos metu;
-Konsultuoja mokytojus, nepilnamečių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, tėvus (globėjus, rūpintojus) ugdymo klausimais;
-Dalyvauja pasitarimuose, darbo grupių veikloje, renginiuose, projektuose ir kitose veiklose;
-Vykdo veiklą reglamentuojančių dokumentų reikalavimus ir nuostatas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.