Mokinių (vaikų) specialiųjų ugdymosi poreikių socialiniu pedagoginiu aspektu vertinimas, ugdymo pritaikymas ir (ar) reikalingos švietimo pagalbos skyrimas, vykdomas vadovaujantis Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo, ugdymo pritaikymo ir (ar) reikalingos švietimo pagalbos skyrimo tvarkos aprašu, tvirtinamu švietimo, mokslo ir sporto ministro. Tarnybos socialinio pedagogo tiesioginio darbo funkcijos: bendradarbiaujant su kitais tarnybos specialistais, atlikti socialinės edukacinės aplinkos poveikio mokinio (vaiko) ugdymuisi ir mokymuisi įvertinimą bei nustatyti socialinės pedagoginės pagalbos mokiniui (vaikui) poreikį; pagal kompetenciją konsultuoti mokinį (vaiką), jo tėvus (globėjus, rūpintojus) dėl mokinio (vaiko) asmenybės, ugdymosi problemų, švietimo pagalbos teikimo, specialiųjų ugdymosi poreikių grupės nustatymo, ugdymo pritaikymo skyrimo, mokyklai, švietimo teikėjams, tėvams (globėjams, rūpintojams) rengti ir teikti rekomendacijas ugdymui.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.