Biuro administratoriaus pareigybė reikalinga tvarkyti sporto centro dokumentaciją, priimti ir perduoti informaciją direktoriui bei visiems centro darbuotojams. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: Registruoja gaunamus, siunčiamus raštus, perduoda juos vykdytojams ir kontroliuoja jų vykdymą;
rengia būtinus dokumentus ar jų projektus;
priima, veda apskaitą, užtikrina informacijos panaudojimą ir saugojimą;
kontroliuoja dokumentų, perduodamų pasirašyti vadovui, parengimą, įforminimo kokybę, derinimą, tvirtinimą;
tvarko įstaigos darbuotojų dokumentus (įformina įsakymus, tvarko asmens bylas, tvarko darbo sutartis, ;
atlieka dokumentų spausdinimo, kopijavimo ir dauginimo darbus;
informuoja įstaigos vadovą apie gautus pranešimus;
sistemina gaunamus dokumentus ir informaciją;
priima ir išsiunčia informaciją telefonu, faksu, elektroniniu paštu;
priima interesantus ir svečius;
Iškviečia reikiamus asmenis. Žino darbuotojų vardus, pavardes, adresus ir telefonus. primena įstaigos vadovui būtinus darbus, rengiamus posėdžius, pasitarimus;
informuoja ir kviečia įstaigos darbuotojus į posėdžius, pasitarimus;
atsako į lankytojų klausimus; nepriima iš darbuotojų nekokybiškai ir netvarkingai parengtų dokumentų, kuriuos reikia perduoti įstaigos vadovui;
tvarko priimamų ir atleidžiamų darbuotojų dokumentus;
veda sporto centro vidaus įsakymų, atostogų ir komandiruočių įsakymų registraciją. protokoluota centre pravedamus pasitarimus; vadovaujasi raštvedybos taisyklėmis ir to paties prašo iš kitų darbuotojų; vykdo kitais teisės aktais nustatytas funkcijas, direktoriaus pavedimus ir užduotis, atitinkančias sporto centro tikslus ir funkcijas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.