atlieka informacinių sistemų, kitų informacinių, taip pat telekomunikacinių išteklių stebėseną, užtikrindamas ITT incidentų prevenciją, inicijuoja ITT incidentų šalinimą; priima informacinių sistemų ir kitų informacinių, taip pat telekomunikacinių išteklių naudotojų kreipinius dėl ITT incidentų, analizuoja ir registruoja juos ITT pagalbos posistemėje, inicijuoja ITT incidentų šalinimą; atlieka administruojamų tarnybinių stočių patalpose įrengtų aplinkos stebėjimo-aliarmo, patalpų fizinės apsaugos, priešgaisrinės, elektros maitinimo ir vėdinimo-kondicionavimo sistemų stebėseną, inicijuoja incidentų sprendimą, užtikrindamas šių sistemų nepertraukiamą darbą; atlieka Nacionalinės Šengeno informacines sistemos ir Nacionalinės vizų informacinės sistemos SPOC (angl. Single Point of Contact) funkcijas, skirtas keistis informacija su eu- LISA pagalbos tarnyba dėl incidentų ir veiklos procedūrų; vykdo kompiuterinės, programinės ir kitos įrangos diegimą bei priežiūrą kompiuterizuotose darbo vietose; pagal kompetenciją atlieka kompiuterinės techninės įrangos remontą; pagal kompetenciją teikia pagalbą ir konsultacijas informacinių sistemų ir kitų informacinių išteklių naudotojams, bendradarbiauja su kitomis valstybės įstaigomis
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.