Pasitikti svečius, bendrauti su jais per jų buvimo viešbutyje laiką, teikti svečiams išsamią informaciją apie viešbučio paslaugas/produktą, skatinti juos įsigyti šias paslaugas, vykdyti privalomas procedūras (registracija, išsiregistravimas, žadinimas, žinutės perdavimas, lojalumo programų pristatymas ir t. t. ), dirbti viešbučio kompiuterine programa, atspausdinti „Z“ ataskaitą, užpildyti EKA žurnalą, uždaryti pamainą viešbučio programoje, atsiskaityti su svečiais už suteiktas paslaugas, kalbėti su svečiais aiškiai, rišliai ir nuosekliai teikti informaciją, būti paslaugiam, mandagiam, taktiškam, orientuotam į svečią ir jo interesus, būti disciplinuotam, atlikti procedūras ir modeliuoti savo elgesį pagal nustatytus viešbučio standartus bei laikytis, pasiūlyti viešbučio svečiams kavos, arbatos per pusryčius, paruošti jiems švedišką stalą.