tvarko būsto pritaikymo neįgaliesiems valstybės ir Savivaldybės biudžeto lėšų apskaitą: Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nustatyta tvarka apskaičiuoja valstybės biudžeto lėšų poreikį būstams pritaikyti neįgaliesiems, rengia ir pateikia paraišką dėl lėšų poreikio, patvirtinus biudžetą sudaro išlaidų sąmatas; tvarko socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projekto apskaitą; tvarko išmokų neįgaliesiems valstybės biudžeto lėšų apskaitą; tvarko apmokėjimo už socialinės globos paslaugas iš valstybės ir Savivaldybės biudžeto lėšų, kompensacijų apskaitą; tvarko apskaitą renovuojamų daugiabučių, kuriuose yra Savivaldybės administracijai priklausančių socialinių butų ir kurių administravimą atlieka paskirtas administratorius; tvarko išieškotinų sumų už padarytą žalą apskaitą; tvarko aplinkosaugos programos apskaitą; tvarko jaunimo vasaros užimtumo ir integracijos į darbo rinką programos lėšų apskaitą; rengia ir formuoja memorialinius orderius Nr. 2, Nr. 6, Nr. 7, Nr. 22; rengia ir teikia Savivaldybės administracijos Finansų skyriui administruojamų projektų, aplinkosaugos programos mokėjimo paraiškas lėšų gavimui; metinės inventorizacijos metu, remiantis pagal panaudos sutartis perduoto turto sąrašais, parengia ir išsiunčia panaudos gavėjams raštus, kontroliuoja inventorizacijos aprašų-sutikrinimo žiniaraščių gavimą iš panaudos gavėjų; registruoja Buhalterinės apskaitos skyriuje parengtus siunčiamuosius dokumentus; registruoja gautus dokumentus, įsakymus, sutartis, kitus raštus; priima iš Buhalterinės apskaitos skyriaus darbuotojų dokumentus į archyvą ir esant reikalui juos išduoda; tvarko dokumentus, esančius Buhalterinės apskaitos skyriaus archyve, paruošia juos naikinti; rengia ir tikslina nustatyta tvarka Buhalterinės apskaitos skyriaus dokumentacijos planą; organizuoja ir atlieka Buhalterinės apskaitos skyriaus viešųjų pirkimų procedūras; tvarko balansinių sąskaitų analitinę apskaitą ir kita.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.