Administratorius referentas
Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Tu puikiai jautiesi bendraudamas su žmonėmis, turi pardavimų patirties ir sieki tobulėti – kviečiame naują komandos narį prisijungti prie ERGO bendruomenės, Trakų atstovybės referento vietai užimti. Darbo vietoje būsi atsakingas (a):
• už aktyvią naujų klientų paiešką ir esamų klientų aptarnavimą;
• pasiūlymų ruošimą ir draudimo paslaugų pristatymą;
• pagalbą kitiems atstovybės darbuotojams;
• sutarčių administravimą;
• ataskaitų ruošimą. Iš tavęs tikimės:
• esi atsakingas (a) ir darbštus (i);
• maloniai bendrauji ir ramiai valdai ekstremalias situacijas;
• turi kompiuterinį raštingumą (Word, Excel);
• turi ne mažesnį kaip vidurinį išsilavinimą. Tavo privalumai:
• moki anglų ir/ar rusų kalbas;
• turi vairuotojo pažymėjimą. Įmonė Jums siūlo:
• draudimo produktų, pardavimo technikos, asmeniniam tobulėjimui skirtus mokymus;
• patrauklų atlygio bei papildomų naudų (papildomos atostogos, sveikatos draudimas) paketą;
• karjeros augimo galimybes;
• darbą tarptautinėje bendrovėje, šaunią bei profesionalią komandą.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
nuo 750 EUR iki 850 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Priedai, priklausantys nuo pardavimų rezultatų.
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Priedai, priklausantys nuo pardavimų rezultatų.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.