Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
priima ir teikia informaciją telefonu su Įgulų aptarnavimo tarnybos (toliau – ĮAT) veikla susijusiais klausimais; bendrauja su interesantais ĮAT veiklos klausimais ir koordinuoja informacijos perdavimą atsakingiems asmenims; administruoja dokumentų valdymo informacinę programą (toliau – DokVIS); registruoja DokVIS dokumentus; perduoda gautus DokVIS dokumentus ĮAT vado rezoliucijai įrašyti; spausdina, skenuoja ir įkelia į DokVIS ĮAT vado pasirašytus dokumentus; informuoja siunčiamų dokumentų adresatus apie dokumento registravimą DokVIS; supažindina ĮAT darbuotojus su ĮAT vado įsakymais, o su kitais dokumentais – jo rengėją; teikia ĮAT vadui dokumentus pasirašymui ir tvirtinimui, o pasirašytus perduoda ĮAT skyriams ir centrams; rengia ĮAT dokumentacijos planą; kaupia bylose gautus, siunčiamus bei vidaus dokumentus; rengia ĮAT posėdžių protokolus; priima gautą korespondenciją ir ją perduoda gavėjams; vykdo ĮAT korespondencijos išsiuntimą, pildo registruotų siuntų sąrašus.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
nuo 1251 EUR iki 1474 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Pažymime, kad įdarbinama atlikus patikrinimo procedūras.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.