Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
UAB PASTRAJA ieško pardavimų administratoriaus (-ės) Darbo pobūdis: Internetinės parduotuvės veiklos priežiūra, užsakymų koordinavimas bei vykdymo kontrolė;
Socialinių tinklų administravimas, bendravimas su klientais, užsakymų derinimas;
Sąskaitų ir kitų susijusių dokumentų tvarkymas;
Asistavimas vadovui įvairiais įmonės veiklos klausimais, sklandaus biuro darbo užtikrinimas;
Naujų galimybių bei pardavimo sprendimų paieška. Reikalavimai: Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Organizuotumas, savarankiškumas, atsakingumas ir komunikabilumas;
Panašaus darbo patirtis. (Nebūtina didelė patirtis - išmokysime, svarbiausia - motyvacija). Privalumai: Patirtis su viešaisiais pirkimais;
Buhalterinės apskaitos žinių pagrindai;
Patirtis pardavimų srityje;
Papildomos kalbos(anglų, rųsų);
Vairuotojo pažymėjimas. Įmonė siūlo: Visas darbui reikalingas priemones ir sąlygas;
Visas soc. garantijas, bei laiku mokamą atlyginimą;
Galimybę individualiai planuoti savo darbo laiką;
Kitas įmonėje numatytas darbuotojų skatinimo priemones;
850-1000 € per mėn. (prieš mokesčius);
Galimybė gauti priedus.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
nuo 850 EUR iki 1000 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.