vykdydamas Savivaldybės interesantų aptarnavimo „vieno langelio“ principu įgyvendinimą, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais asmenų aptarnavimą: informuoja interesantus apie Savivaldybės teikiamas administracines paslaugas; teikia interesantams prašymų suteikti administracinę paslaugą formas, padeda jas užpildyti raštu arba elektroninių paslaugų užsakymo sistemose; išduoda interesantams parengtus dokumentus, patvirtintas dokumentų kopijas, pažymas apie priimtus dokumentus; konsultuoja interesantus telefonu, informuoja apie problemos išsprendimo procedūras; priima ir atlieka pirminį gautų paštu, kitomis ryšio priemonėmis ar pristatytų asmenų prašymų ir skundų tvarkymą; registruoja asmenų prašymus ir skundus jų gavimo dieną; paskirsto asmenų prašymus ir skundus jų gavimo dieną ir DVS „Kontora“ priemonėmis teikia Savivaldybės merui, administracijos direktoriui, padalinių vadovams susipažinti ir paskirti vykdyti; kontroliuoja prašymų ir skundų nagrinėjimo terminus ir atsakymų pateikimo bei vykdymo terminus, užtikrina konfidencialumą; tvarko, registruoja siunčiamą korespondenciją; praneša valstybės tarnautojams ir darbuotojams, pas kuriuos interesantai pageidauja patekti, iškviečia kompetentingą valstybės tarnautoją ar darbuotoją interesanto pageidaujamam klausimui spręsti; organizuoja Savivaldybės vadovų susitikimus su interesantais; bendradarbiauja su padalinių vadovais ir specialistais dėl asmenims teikiamos informacijos atnaujinimo laiku; tikrina Savivaldybės elektroninį paštą, elektroninio pristatymo dėžutę, perduotų iš kitų raštinių dokumentų registrą; administruoja Savivaldybės informacijos teikimą PASIS; administruoja elektronines paslaugas, užsakytas per VIISP; priima, paruošia siųsti ir perduoda pašto paslaugų teikėjui universaliąsias pašto siuntas pagal sudarytus LP EXPRESS savitarnoje pašto siuntų sąrašus ir kt.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.