1. Rengia drauge su kitais darbuotojais organizacinius dokumentus (nuostatus, taisykles, instrukcijas, sąrašus, bylų nomenklatūras). 2. Rengia informacinius dokumentus (raštus, pažymas, rekomendacijas, charakteristikas, įgaliojimus, aktus, protokolus ir kt. ), tvarkomuosius dokumentus (įsakymus, pažymas ir kt. ). 3. Registruoja gaunamus, siunčiamus, organizacinius, informacinius, tvarkomuosius dokumentus; 4. Rengia atsakymus į gaunamus raštus. 5. Tvarko personalo bylas. 6. Atsako į klausimus telefonu, siunčia / gauna dokumentus, naudodamasis DVS "KONTORA". 7. Priima ir konsultuoja interesantus. 8. Supažindina darbuotojus su direktoriaus įsakymais, gaunamais Savivaldybės teisės aktais.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.