Viena stambiausių Panevėžio įmonių, kuri dirba su įvairiausių pramonės šakų įmonių technologinių procesų automatizavimu ir atnaujinimu, pritaiko naujausias technologijas ir komponentus.
Darbo pobūdis:
- Pirkimo strategijos formavimas, pirkimų proceso organizavimas ir vykdymo kontrolė;
- Padalinio komercinės veiklos organizavimas, aprūpinant bendrovę žaliavomis, medžiagomis, kitomis materialinėmis vertybėmis, užtikrinant efektyvų materialinių resursų panaudojimą;
- Pirkimo dokumentacijos kontrolė, gautų pasiūlymų vertinimas;
- Bendravimas su esamais tiekėjais, naujų tiekėjų paieška ir atranka.
Reikalavimai:
- Ne (universitetinis) išsilavinimas elektrotechnikos ir automatikos srityje;
- Būtina 3 m. darbo patirtis produktų pirkimo/tiekimo srityje;
- Geros anglų ir rusų kalbos žinios;
- MS Office programos žinios;
- B kat. vairuotojo pažymėjimas.
Privalumai:
- Technologinių procesų išmanymas.
Įmonė siūlo:
- Atlyginimą priklausantį nuo darbuotojo kompetencijos;
- Vadovaujančią poziciją perspektyvioje kompanijoje;
- Įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą;
- Profesinio tobulėjimo galimybes;
- Konkurencingą atlyginimą;
- Visas darbui reikalingas priemones.
Darbo laikas: nuo 8 val. iki 17 val.
Susidomėjusius savo CV siųskite el. paštu. Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės telefonu.