Visų pirma, per rytinį pasitarimą pardavimų vadybininkai vadovui pateikia vakar dienos rezultatus. Vadovas analizuoja kiekvieno vadybininko pardavimų piltuvėlio statistiką. Vertinama sėkmingų užklausų, skambučių, susitikimų, sandorių konversija. Vadovas su vadybininkais aptaria rezultatus, suteikia grįžtamąjį ryšį ir rekomendacijas. Išrenkamas dienos geriausias pardavimų vadybininkas, kuris gauna „bonusą“ (priemoką).
Vadovas dalyvauja pardavimo vadybininkų atrankoje bei jų mokymuose. Analizuoja pardavėjų skambučių įrašus, eina su naujokais kartu į susitikimus, konsultuoja juos.
Įgyvendinęs pagrindinius darbus, vadovas sėda prie bendro stalo su pardavimo vadybininkais ir kartu apdoroja klientų užklausas, atlieka skambučius, kitaip tariant irgi pardavinėja. Pardavimų vadybininkai mūsų įmonėje dirba su įeinančiomis klientų užklausomis ir įeinančiais skambučiais (pardavimai neatliekami per „šaltus“ skambučius).
Ko nereikės daryti?
Nereikės daryti „šaltų“ skambučių
Nereikės patiems reklamuoti įmonės teikiamų paslaugų
Nereikės patiems ieškoti klientų.