Biudžetinės įstaigos buhalterinės apskaitos tvarkymas. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu, jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu. Išmanyti LR buhalterinės apskaitos įstatymus ir poįstatyminius aktus, darbo santykius reglamentuojančius įstatymus ir poįstatyminius aktus, turto, nuosavybės, ūkio procesų ir veiklos rezultatų bendruosius apskaitos principus, biudžetinių įstaigų, biudžeto sandaros, mokesčių administravimo įstatymus ir poįstatyminius aktus, viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą, apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS) ir kitus teisės aktus. Mokėti dirbti su MS Office programiniu paketu, naudotis interneto naršykle, buhalterinės apskaitos programa „Biudžetas VS". Darbo patirtis biudžetinėje įstaigoje ir su projektais būtų privalumas. Pateikiami dokumentai: prašymas leisti dalyvauti atrankoje (pildoma sistemoje), asmens tapatybę, išsilavinimą, atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams patvirtinantys dokumentai, gyvenimo aprašymas, užpildytą pretendento anketą (pagal LR Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496 „Dėl LR darbo kodekso įgyvendinimo“ patvirtintu Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo priedą), papildomas kompetencijas įrodančius dokumentus (jei turite), buvusių darboviečių rekomendacijas (neprivalu). Dokumentai iki liepos 30 d. teikiami per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą (per VATIS Prašymų teikimo modulį). Numatoma pokalbio su pretendentais data - liepos 31 d. 10 val. Informacijai skambinti mob. +370 616 05 077 arba el. paštu direktorius@mintis. panevezys. lm. lt
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.