Pagrindinės užduotys: įvertina pagalbos ugdymo procese reikmes ir (ar) vaikų specialiuosius ugdymosi poreikius; atsižvelgdamas į vaikų reikmes, pasirenka ir derina įvairias pagalbos teikimo formas; padeda vaikui pažinti savo stiprybes, planuoja mokymąsi, didinant vaikų, turinčių SUP, mokymosi motyvaciją, savarankiškumą; prireikus stebi vaiką ugdymo procese, kartu su mokytoju parenka mokymo(si) strategijas, priemones, padedančias lavinti vaikų nepakankamai išlavėjusias funkcijas, kognityvinius ar kitus procesus, įgalinti jį dalyvauti ugdymo procese; dalyvauja kuriant universalaus dizaino principus atitinkančią ugdymo aplinką ir, pritaikant ugdymo turinį, padeda mokytojui struktūruoti grupės aplinką ir ugdymo veiklas, ieškoti veiksmingų vaiko įtraukties į ugdymą mokymo(si) strategijų; teikia rekomendacijas Mokyklos direktoriui ir Mokyklos vaiko gerovės komisijai dėl ugdymo aplinkų pritaikymo; konsultuoja ir prireikus teikia metodinę pagalbą mokytojams, kitiems Mokykloje dirbantiems švietimo pagalbos specialistams ir tėvams (globėjams) vaiko pažinimo, ugdymosi sunkumų, SUP turinčių vaikų ugdymo ir (ar) pagalbos teikimo klausimais ir kt.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.