Neseniai baigiau Vilniaus pedagoginį universitetą ir įgijau lietuvių filologės specialybę. Manau, jog esu puikiai pasiruošusi lietuvių kalbos mokytojos darbui. Mokykloje labai mėgau skaityti knygas, vaidinti, improvizuoti. Mane itin žavėdavo literatūros pamokos, kurių metu galėdavau save realizuoti tiek deklamuodama, tiek raiškiai skaitydama.
Esu kruopšti, dalykiška, gebu objektyviai vertinti situaciją, ieškoti kompromisų, mėgstu viską atlikti laiku. Manau, jog taip pat esu pakankamai kūrybingą ir išradinga, moku sudominti, pagarbiai bendrauti su įvairaus amžiaus žmonėmis, juos suprasti.
Nors neturiu ilgalaikės darbo patirties, manau, jog tiek studijų metu, tiek praktikos metu (atlikau praktiką Vilniaus „Sietuvos“ vidurinėje mokykloje) įgytos žinios ir patirtis, leis man sėkmingai ir kūrybingai dirbti šį darbą. Juolab, kad jau esu susipažinusi su mokyklos gyvenimu iš arčiau. Esu dalyvavusi tėvų susirinkimuose, klasės valandėlėse, popamokinėje klasės veikloje (ekskursijos, įvairūs renginiai), daug bendravusi su mokytojais ir mokiniais.
Manau, jog mokykloje svarbiausia yra mokytojo ir mokinio ryšis. Tik sukūrus palankią darbo ir tarpusavio santykių atmosferą galima pasiekti puikių darbo rezultatų. Tikiuosi, kad šis darbas padės man realizuoti savo žinias ir įgūdžius, leis kūrybiškai ir nuosekliai vadovauti darbui.