Paskelbtas: 2021 Kovas 17
ID 576188

Kviečiame prisijungti Kontaktų centro klientų aptarnavimo specialistą

Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis

“Infomedia” komanda plečiasi ir ieško klientų aptarnavimo specialisto. Dirbsi ne tik su komercinėmis, tačiau ir su valstybinėmis įmonėmis, aptarnausi ne tik skambučius, tačiau ir el.laiškus- monotonijos tavo kasdienybėje tikrai nebus.

Tavęs laukiančios atsakomybės  

  • Atsiliepti į kliento skambutį ir suteikti jam aktualią bei teisingą informaciją.
  • Operatyviai spręsti klientų problemas naudojantis įvairiomis kompiuterinėmis sistemomis.
  • Dalyvauti įvairių projektų mokymuose.
  • Įgyti vertingos patirties įvairiose srityse.
Reikalavimai darbuotojui

Ko tikimes mes?

  • Būtų smagu, jeigu turėtum panašaus darbo patirties, bet jeigu neturi, padėsime visko išmokti.
  • Mums svarbiausia, kad norėtum ir gebėtum mokytis ir tobulėti.
  • Kalbėtum ir rašytum taisyklinga lietuvių kalba.
  • Anglų bei rusų kalbų mokėjimas būtų didelis privalumas.
Įmonė siūlo

Mūsų pažadai tau:

  • Darbo grafiką, kurį galėsi derinti su studijomis ar kita gyvenimo veikla.
  • Darbą namuose arba biure (po apmokymų ir praktikos).
  • Visus reikalingus mokymus tampant mūsų didelės komandos dalimi.
  • Puikų, ko gero šauniausią kolektyvą.
  • Modernią darbo vietą šalia miesto centro, Žalgirio g. 92.
  • Suteikiame visas sąlygas greitai kilti karjeros laiptais.
Apie įmonę

UAB „Infomedia“ savo kompetenciją grindžia 27 metų darbo patirtimi. Įmonės sėkmę ir ilgametį gyvavimą nulėmė didžiulis noras augti ir tobulėti bei tikėjimas, kad tik prisitaikant prie nuolat rinkoje vykstančių pokyčių, modernėjant, diegiant inovacijas veikloje, įmanoma išlikti tarp rinkos lyderių.

Dirbdama UAB „Infomedia“ vadovaujasi pačiais moderniausiais darbo metodais, drąsiai investuoja į darbuotojų mokymus ir laisvalaikį bei pažangiausias programinės įrangos technologijas.

UAB „Infomedia“ kontaktų centre naudojama profesionali programinė įranga GENESYS leidžia aptarnauti klientus įvairiais kanalais, naudojant vieną bendrą užklausų (skambučių, el. pašto, SMS, chat) maršrutizavimo mechanizmą. Efektyviai skirstomi žmogiškieji resursai ir darbo procesų optimizavimas numatanat skambučių pasiskirstymo algoritmus užtikrina aukščiausius kokybinius ir kiekybinius rodiklius.

Darbo sritis:
Klientų aptarnavimas
Kiti specialistai
Papildoma informacija
Įdarbinimo tipas:
Pilna darbo diena
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
nuo 650.00 iki 910.00 EUR/mėn.
Bruto (ant popieriaus)


Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.
Kandidatuoti į darbo vietą
Jūs jau kandidatavote į šią darbo vietą.
Išsaugoti
Kiti šios darbo srities darbo skelbimai
Siūlome darbą dirbtuvių vedėjui-automechanikui

Siūlome darbą dirbtuvių vedėjui-automechanikui

UAB Kubiliaus transportas
Marijampolė, Siūlo darbą
Reikalingas dekoracijų gamintojas

Reikalingas dekoracijų gamintojas

ART Baltic
Vilnius, Siūlo darbą
Langų montuotojai

Langų montuotojai

UAB "Reganas"
Kaunas, Siūlo darbą
UAB 2L Architects ieško pastatų konstruktorių

UAB 2L Architects ieško pastatų konstruktorių

UAB „2L Architects"
Vilnius, Siūlo darbą