Turiu aukštąjį ekonominį išsilavinimą ir 4 metų darbo patirties buhalterijos srityje. Dirbu palyginti neilgai, tačiau turiu analitinius ir bendradarbiavimo įgūdžius, puikiai sutelkiu dėmesį į smulkmenas, esu organizuota, smalsi, taigi stengiuosi tobulėti kiekvienai progai pasitaikius. Nuolat atnaujinu turimas žinias lankydama seminarus, skaitau profesinę periodiką. Turiu geras kompiuterines žinias.
Tvarkau apskaitą nuo pirminių apskaitos dokumentų iki finansinės atskaitomybės sudarymo. Turiu patirties tvarkant kuro, pakuotės apskaitą, taip pat įmonės archyvą. Puikiai išmanau buhalterinę programą Skaita, esu susipažinusi su Finvalda ir Pragma.
Patirtis vedant apskaitą: individuali veikla pagal pažymą, uždaroji akcinė bendrovė, mažoji bendrija.
Personalo tvarkymas: išmanau darbuotojų darbo užmokesčio apskaičiavimą ir apmokestinimą, galiu parengti tinkamus dokumentus bei registrus, susijusius su personalo dokumentacijos tvarkymu, įdarbinimu, atleidimu iš darbo.
Ataskaitų/deklaracijų teikimas: Valstybinei mokesčių inspekcijai, Sodrai, Statistikai, Registrų centrui.
Ieškau papildomo darbo namuose. Turiu nuosavą automobilį, galiu atvažiuoti ir pasiimti dokumentus, dirbti nuotoliniu būdu.
Kaina sutartinė.