Tiesioginis darbas su verslo klientais, jų konsultavimas techniniais klausimais;
Mokėjimas pajungti patalpų apsaugos, priešgaisrinės saugos, vaizdo stebėjimo įrenginius;
Produkcijos pirkimo užklausų įvertinimas ir pasiūlymų ruošimas;
Užsakymų priėmimas, jų pristatymo organizavimas;
Bendradarbiavimas (pagal poreikį) su vietiniais tiekėjais.
Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
Aukštesnysis / aukštasis techninis išsilavinimas (elektronika, telekomunikacijos, IT);
Patalpų apsaugos, priešgaisrinių, vaizdo stebėjimo sistemų veikimo principų išmanymas (privalumas);
Domėjimasis IT technologijomis ir gebėjimas jas taikyti praktikoje (privalumas);
Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
Geros lietuvių ir anglų kalbos žinios;
Komunikabilumas, iniciatyvumas, atsakingumas;
Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).
Atsakingą ir įdomų darbą stabiliai dirbančioje įmonėje;
Konkurencingą atlyginimą, priedus nuo asmeninio ir komandinio darbo rezultatų;
Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes.
Mūsų klientė – UAB „BK Grupė“ – didmenine apsaugos, vaizdo stebėjimo ir priešgaisrinių sistemų prekyba užsiimanti įmonė, nuolatiniam darbui Šiauliuose ieško klientų aptarnavimo vadybininko (-ės).
Vadyba