Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) lietuvių kalba (tik įeinantys skambučiai).
Darbo pobūdis:
- Klientų aptarnavimo specialistai yra atsakingi už profesionalų klientų iš Lietuvos aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu ir el. paštu;
- Problemų sprendimą;
- Aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Reikalavimai:
- Sklandi lietuvių kalba (žodžiu ir raštu);
- Rusų kalba (žodžiu) - didelis privalumas;
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Greita orientacija ir gebėjimas greitai mokytis;
- Galimybė dirbti slenkančiu darbo grafiku (taip pat vakarais, švenčių dienomis, savaitgaliais).
Mes jums siūlome:
- Vertingą klientų aptarnavimo patirtį, kuri bus naudinga tolimesnei karjerai;
- Kokybiškus ir gausius įgūdžių lavinimo mokymus;
- Pamaininį slenkantį darbo grafiką ir galimybę dirbti ne visą darbo dieną;
- Įdomų darbą modernioje kompanijoje;
- Galimybę atstovauti rinkoje lyderiaujančiomis įmonėms;
- Draugiškus ir energingus kolegas;
- Tobulėjimą bei karjeros galimybes.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Savo CV siųskite el. paštu.