Darbo pobūdis:
Logistikos koordinatoriai (klientų aptarnavimo specialistai) yra atsakingi už profesionalų klientų aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu, problemų sprendimą ir aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Reikalavimai:
- Puikios anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Greita orientacija;
- Atsparumas stresui.
Mes jums siūlome:
- Vertingą klientų aptarnavimo telefonu darbo patirtį su lyderiaujančia logistikos kompanija;
- Stabilų atlyginimą ir motyvuojantį priedą;
- Intensyvų ir kokybišką mokymų ciklą;
- Įdomų darbą stabilioje tarptautinėje kompanijoje;
- Visas socialines garantijas;
- Jauną, draugišką kolektyvą (visapusišką pagalbą);
- Galimybę derinti studijas ir darbą (darbas 0,75 arba 1 etatu; 30 arba 40 val. per savaitę).
Kita informacija:
- Informuosime tik atrinktus kandidatus.