Gebėti bendrauti su specialiųjų poreikių mokiniais ir bendradarbiauti su mokytojais, kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, specialiųjų ugdymosi poreikių patiriančių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, sveikatos priežiūros, švietimo ir kitų įstaigų darbuotojais. Išmanyti pedagoginio vertinimo metodiką, gebėti atlikti mokinių kalbos vertinimą, nustatyti jų kalbinių įgūdžių gebėjimų lygį ir jų specialiuosius ugdymosi poreikius, įvertinti pažangą. Išmanyti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo metodus, gebėti juos taikyti; savarankiškai planuoti savo veiklą; spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, dirbti komandoje. Mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti dokumentus. Kitos funkcijos pagal pareigybės aprašymą.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.