- „Helpdesk“ sistemos techninės pagalbos organizavimas ir priežiūra
- IT įrangos prijungimas, įdiegimas, gedimų diagnostika ir pristatymas taisymui
- Dabartinių IT procesų įmonėje kontrolė ir jų aptarnavimas iš išorės rangovų
- Bendradarbiavimas su išoriniais IT paslaugų rangovais, kokybės ir jų paslaugos teikimo laiko kontrolė.
- Integruotos ( kompleksinės) sistemos įrangos stebėjimas, procesų, programinės įrangos.
- Visų naudojamų informacinių sistemų nenutrūkstamo darbo užtikrinimas bendradarbiaujant su išorės rangovais
- Programinės įrangos ir kompiuterinės įrangos pirkimo organizavimas, bendradarbiaujant su partneriais ir tiekėjais
- Techninės pagalbos vartotojams organizavimas ir priežiūra
- Visų kitų skyrių reikalavimų ir pageidavimų priėmimas atsižvelgiant į dabartinį servisą ir jo tobulinimą, ir jų pasitenkinimą naudojant vidinius ir išorinius išteklius
- IT biudžeto planavimas, optimizavimas ir įvykdymas.