Įmonės (Finansų, Buhalterijos, Inventorizacijos) veiklos, valdymo procesų ir rodiklių analizė bei vertinimas;- dokumentacijos ruošimas ir jų administravimas;- įmonės turto (atsargų ir IMT) inventorizacijų organizavimas ir darbų koordinavimas;- dalyvavimas rengiant įmonės vidaus tvarkas;- reguliari veiklos procesų kontrolė, ataskaitų, vertinimų bei pasiūlymų įmonės vadovybei pateikimas.- pasiūlytų įmonės veiklos tobulinimo sprendimų įgyvendinimo kontrolė.Reikalavimai;-aukštasis ekonominis išsilavinimas;-ne mažesnė nei 5 metų darbo patirtis tarptautinio verslo sektoriuje;o LR teisės aktų, reglamentuojančių tarptautinį verslą, mokesčius, buhalterinę apskaitą, išmanymas;- raštvedybos taisyklių išmanymas;- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;- mokėjimas lietuvių, rusų bei anglų kalbų (raštu ir žodžiu);- atsakingumas, kruopštumas bei sąžiningumas.Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.