Administratorius
Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Darbuotojas, einantis šias pareigas, vykdo šias funkcijas: vadovaudamasis teisės aktų reikalavimais pagal kompetenciją organizuoja
dokumentų valdymą Inspekcijoje; atlieka pirminį korespondencijos tvarkymą: nustatyta tvarka registruoja gautus
dokumentus, perduoda juos Inspekcijos vadovybei ir vykdytojams; Inspekcijos dokumentų valdymo sistemoje kaupia informaciją apie gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus;
pagal kompetenciją atsako į gyventojų klausimus telefonu, perduoda ir priima
dokumentus faksu, Inspekcijos elektroniniu paštu;
teikia siūlymus Skyriaus vedėjui dėl Inspekcijos dokumentų valdymo gerinimo;
atlieka kitas teisės aktuose numatytas dokumentų valdymo funkcijas pagal
Skyriaus kompetenciją;
pavaduoja Skyriaus darbuotojus jų atostogų, ligos, kvalifikacijos tobulinimo, komandiruotės metu ar jų nesant kitais teisės aktų nustatytais atvejais;
vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio
pavedimus.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
nuo 1116 EUR iki 1246 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.
Kiti šios darbo srities darbo skelbimai
VALYTOJAS (-A) Saltoniškių g, Vilniuje, I-V po 4-8 val. per dieną
UAB "ISS Lietuva"
Vilnius, Siūlo darbą
Ieškomas viešbučio administratorius UAB City hotels
Uždaroji akcinė bendrovė "City hotels"
Vilnius, Siūlo darbą