Darbuotojas, einantis šias pareigas, vykdo šias funkcijas:
•priima Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos (toliau – Inspekcija) teikiamus ir siunčiamus dokumentus, nustatyta tvarka užregistruoja ir perduoda juos už rezoliucijų rašymą atsakingiems Inspekcijos darbuotojams;
•nustatyta tvarka užregistruoja ir išsiunčia parengtus ir pasirašytus dokumentus;
•gautus ir parengtus dokumentus registruoja nustatyta tvarka, patikrina, ar jie teisingai įforminti, ženklina vokus ir išsiunčia dokumentus, dokumentaciją susistemina pagal Inspekcijos dokumentacijos planą, sutvarko ir įtraukia į apskaitą, tvarko ir saugo dokumentų bylas taip, kad būtų galimybė susipažinti su dokumentais įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka ir kad jie būtų apsaugoti nuo sugadinimo, praradimo, neteisėto naudojimo, pakeitimo, naikinimo, taip pat perduoda dokumentus į archyvą ir (ar) tvarko Inspekcijos padalinių dokumentų archyvą;
•teikia pasirašyti parengtus dokumentų projektus ir informuoja dokumento rengėjus apie pasirašytus atitinkamus dokumentus;
•teikia teismams ir administracinių ginčų komisijoms Inspekcijos parengtus dokumentus;
•Inspekcijos informacinėje sistemoje kaupia informaciją apie gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus;
•organizuoja Inspekcijos administracijos padalinių sudarytų užbaigtų bylų tvarkymą ir tolesnį saugojimą, bylų aprašų sudarymą, derinimą su atsakingomis institucijomis;
•teikia pasiūlymus dėl korupcijos prevencijos priemonių ir rodiklių Skyriaus veiklos srityje ir pagal kompetenciją įgyvendina paskirtas korupcijos prevencijos priemones;
•dalyvauja pertvarkant ir optimizuojant Skyriaus veiklos procesus;
•tvirtina saugomų ir parengtų dokumentų kopijų ir nuorašų tikrumą;
•padeda organizuoti susirinkimus, konferencijas, pasitarimus ir kitus renginius bei juos protokoluoja, organizuoja jų aptarnavimą;
•dalyvauja darbo grupėse, komisijose, vykdo darbo grupės, komisijos sekretoriaus funkcijas;
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.