Administratorius
Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Darbuotojas, einantis šias pareigas, vykdo šias funkcijas:
• vadovaudamasis teisės aktų reikalavimais pagal kompetenciją organizuoja dokumentų valdymą Inspekcijoje;
• atlieka pirminį korespondencijos tvarkymą: nustatyta tvarka registruoja dokumentus, atiduoda juos Inspekcijos vadovybei ir vykdytojams;
• sutvarko siunčiamą korespondenciją: nustatyta tvarka registruoja, patikrina, ar teisingai įforminta, ženklina vokus ir išsiunčia;
• Inspekcijos informacinėje sistemoje kaupia informaciją apie gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus;
• metodiškai vadovauja Inspekcijos administracijos padaliniams dokumentų valdymo klausimais;
• pagal kompetenciją kontroliuoja, kad Inspekcijos darbuotojai laiku vykdytų pavedimus, atsakytų į pateiktus skundus;
• pagal kompetenciją atsako į gyventojų klausimus telefonu, perduoda ir prima dokumentus faksu, Inspekcijos elektroniniu paštu;
• teikia pasiūlymus dėl dokumentų saugojimo terminų Lietuvos valstybės naujajam archyvui;
• dalyvauja nustatant dokumentų praktinę vertę;
• ruošia dokumentų valdymo ataskaitas pagal nustatytas formas;
• teikia siūlymus Inspekcijos vadovybei dėl Inspekcijos dokumentų valdymo gerinimo;
• atlieka kitas teisės aktuose numatytas dokumentų valdymo funkcijas pagal Skyriaus kompetenciją;
• pavaduoja Skyriaus darbuotojus jų atostogų, ligos, kvalifikacijos tobulinimo, komandiruotės metu ar jų nesant kitais teisės aktų nustatytais atvejais;
• vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
nuo 995 EUR iki 1212 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.
Kiti šios darbo srities darbo skelbimai
Siūlome darbą santechnikui Klaipėdoje
Klaipėda, Siūlo darbą
Skubiai reikalingi elektrikai darbams Švedijoje
Švedija, Siūlo darbą





