Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
- bendrovės veiklos dokumentų rengimas ir korespondencijos tvarkymas;
- telefonų skambučių ir kitos informacijos srautų valdymas ir paskirstymas;
- bendros biuro tvarkos užtikrinimas, reikiamų biuro prekių ir paslaugų užsakymas;
- bendrovės įvairių rūšių sutarčių, dokumentų bei procesinių dokumentų rengimas ir kontrolė (darbas su dokumentų valdymo programa DocLogix);
- susirinkimų protokolavimas;
- personalo veiklos dokumentų rengimas ir administravimas, darbuotojų duomenų bazės palaikymas, asmens bylų formavimas ir priežiūra;
- darbo laiko apskaitos vedimo priežiūra ir koordinavimas;
- darbuotojų atostogų administravimas;
- vidinių dokumentų, susijusių su personalo administravimu, rengimas ir tobulinimas;
- bendrovės vadovų pavestų užduočių vykdymas.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
900 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Atlyginimas priklauso nuo turimos darbo patirties ir kompetencijų
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.