Funkcijos:
įforminti darbuotojų priėmimą į darbą ir atleidimą iš darbo, supažindina darbuotojus su vidaus darbo tvarką reglamentuojančiais teisės aktais, kolektyvine sutartimi, išduoda darbuotojo darbo pažymėjimus, padeda padalinių vadovams vykdyti personalo adaptavimą ir integravimą;
Organizuoja darbuotojų priėmimą į laisvas darbo vietas, kurias nurodo padalinių vadovai, rengia dokumentus dėl priimamų konkurso tvarka darbuotojų paieškos, priima, tikrina ir registruoja pretendentų dokumentus, siekiant padėti įmonės direktoriui formuoti personalo sudėtį;
Įformina kasmetines ir kitos paskirties atostogas, siekiant užtikrinti personalo socialinių garantijų įgyvendinimą ir personalo darbo laiko ir poilsio apskaitą;
Padeda padalinių vadovams parengti darbuotojų pareigybių aprašymus, padaryti pakeitimus juose ir įformina direktoriaus įsakymu.