operatyviai priima, registruoja, perduoda vykdymui gaunamą informaciją ir dokumentus, užtikrina kokybišką asmenų aptarnavimą, registruoja raštiškus asmenų prašymus, vykdo Biuro dokumentų valdymo organizavimą, administruoja Biuro dokumentų valdymo sistemą „Kontora“, teikia dokumentų valdymo ataskaitas, rengia Biuro vidaus teisės aktų, raštų projektus, Biuro direktoriaus įsakymų ir kitų dokumentų projektus dėl darbuotojų priėmimo, atleidimo, perkėlimo į kitas pareigas, atsižvelgiant į darbo sutartyje nurodytą darbo laiką, skatinimo, darbo sutarties termino pratęsimo darbuotojams, papildomų poilsio dienų, komandiruočių siuntimo, pareigybių aprašymų tvirtinimo ir kt. su personalo valdymu susijusiais klausimais, rengia įvairius dokumentus (perdavimo-priėmimo aktus, pažymas, pranešimus institucijoms, personalo ir kitais klausimais, rengia ir pateikia Biuro direktoriui tvirtint pasirašytinai supažindina naujai priimtus darbuotojus su Biuro darbo tvarką reglamentuojančiais dokumentais, jų pareigybių aprašymais, pasikeitus teisės aktams ar veiklos organizavimui Biure, inicijuoja vidaus administravimą reglamentuojančių dokumentų (įsakymų, tvarkų aprašų, reglamentų, taisyklių ir kt. ) rengimą bei su patvirtintais dokumentais supažindina Biuro darbuotojus, sudaro ir tvarko Biuro darbuotojų asmens bylas, darbo užmokesčiu, priedus, paskatinimus, nuobaudas ir užtikrina asmens bylų saugojimą, dalyvauja organizuojant personalo mokymą ir kvalifikacijos kėlimą, rengia ir tvarko dokumentus, susijusius su kvalifikacijos tobulinimo organizavimu, užtikrina sklandų dokumentų pateikimą Biuro direktoriui, konsultuoja Biuro darbuotojus dokumentų rengimo klausimais, rengia bei tvarko viešųjų pirkimų dokumentus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.