Jūsų pareigos: - Būti pacientų pirmuoju kontaktu ir suteikti jiems reikiamą informaciją; - Valdyti pacientų skambučius ir užtikrinti sklandžią komunikaciją; - Dirbti su klientų valdymo programomis;
- Darbas su kasos aparatu; - Tvarkos ir sklandaus darbo laiko užtikrinimas;
- Personalo darbo laiko užimtumo koordinavimas;
- Vykdyti įvairias administracines funkcijas, padedančias užtikrinti klinikos veiklos efektyvumą. Mes tikimės, kad jūs:
- Gebate dirbti komandoje ir palaikyti teigiamą darbo atmosferą;
- Esate komunikabili, atsakinga, taktiška bei organizuota;
- Esate greitai besiorientuojanti ir gebanti greitai reaguoti, į įvairias situacijas; - Esate įžvalgi ir pasižyminti nuovokumu. Gebate rasti sprendimus įvairiose situacijose; - Esate gerai susipažinusi su MS Office programomis (MS Word, MS Excel, MS Outlook);
- Galite susikalbėti rusų ir anglų kalbomis; - Turite aukštąjį universitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą (pageidautina, bet ne būtina); - Turite patirties atliekant administratorės darbo funkcijas (pageidautina, bet ne būtina). Siūlome: - Draugišką ir palaikančią darbo aplinką;
- Dinamišką darbą; - Galimybę tobulėti ir mokytis;
- Komandos kolegas, kurie Jus lydės mokymosi procese, kol savarankiškai galėsite atlikti pavestas darbo užduotis;
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.