komunikacijos projektų vadovo pareigybė apima informacijos vadybos, rinkodaros, marketingo, bendruomenės telkimo ir renginių organizavimo veiklas. Kurti rinkodaros ir integruotos komunikacijos strategiją bei ją įgyvendinti; suprasti klientų segmentus, jų poreikius; kurti pridėtinę vertę esamiems ir potencialiems klientams; stiprinti KMTP įvaizdį, auginti prekės ženklo žinomumą ir klientų lojalumą; administruoti socialinius tinklus (Facebook, LinkedIn, Instagram); ruošti dizaino, teksto, foto ir /ar video medžiagą viešinimui, rengti pristatymus; organizuoti skaitmeninės reklamos kampanijas Google Ads, Facebook Ads ar kitose platformose; gerinti internetinės svetainės struktūrą, ją optimizuoti, kurti turinį ir atnaujinti informaciją; rengti pranešimus spaudai; bendradarbiauti su paslaugų tiekėjais, partneriais; viešinti tarptautinių projektų veiklas ir rezultatus pagal nustatytą komunikacijos ir informacijos sklaidos tvarką ir taisykles, rengti komunikacijos ataskaitas; organizuoti konferencijas, seminarus, parko įmonių bendruomenės renginius: techninis renginio palaikymo užtikrinimas, reklaminės medžiagos rengimas, bendravimas su pranešėjais ir partneriais, pranešimų koordinavimas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.