1 ETAPAS:
- Avalynės fotografavimas ir savybių suvedimas į duomenų bazę;
- Facebook ir Instagram post'ų kūrimas;
- Bendravimas su klientais (telefonu, el. paštu, Facebook (+ komentarai), Instagram (+ komentarai), svetainės chat'as);
- Partnerio užsakymų pervedimas į mūsų sistemą ir būsenų (kai "Finished") keitimas;
- Facebook like pakvietimai iš reklaminių post'ų;
- Darbas su užsakymais: būsenų keitimas (kai pristatyta į paštą, bet automatiškai neatsinaujina;), bendravimas su klientais dėl neatsiimtų COD (apmokėjimas grynaisiais) siuntų, bendravimas su LP EXPRESS, neatsiimtų COD siuntų koordinavimas;
- Prekių suvedimas į sistemą (iš sandėlio failo į el. parduotuvę). 2 ETAPAS (po 3 mėn. ):
- Bendrinė el. parduotuvės priežiūra, prekių pakuotojo darbo patikra;
- Užsakymų iš tiekėjo koordinavimas;
- Bendravimas su tiekėju dėl brokuotų prekių. Darbas nuo 9 iki 18val. Taikos pr. 141. Pirmi 3 mėn. 555 EUR (minimumas), po to 3 mėn. 650 EUR ir po 6 mėn. 750 EUR (ant popieriaus). Vėliau keliama pagal susitarimą ir darbo rezultatus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.