• pagal Dokumentų rengimo taisyklėse nustatytus reikalavimus priima Savivaldybės administracijos, Savivaldybės vadovų vardu tiesiogiai, atsiųstus paštu ar elektroninėmis priemonėmis asmenų dokumentus, korespondenciją, sąskaitas, prašymus, skundus ir kt., juos registruoja DVS ir, vadovams išnagrinėjus, perduoda padaliniams ar konkretiems vykdytojams susipažinti ir / ar vykdyti, atsakymui paruošti, kontroliuoja atsakymų į raštus pateikimą nustatytais terminais; užtikrina pateikiamos susipažinti ir rezoliucijoms rašyti korespondencijos, kurioje nurodyti terminai, operatyvų perdavimą tolesniam vykdymui (nepažeidžiant korespondencijoje nurodytų terminų); • pagal kompetenciją aptarnauja asmenis, atvykusius į Savivaldybę spręsti jiems rūpimus klausimus:
• išklauso interesantų žodinius prašymus, skundus, pareiškimus, pasiūlymus ir pan. (toliau – prašymai), registruoja juos ir, jei prašymus galima išnagrinėti tuoj pat, nepažeidžiant asmenų ir Savivaldybės interesų bei nefiksuojant prašymų rašytiniuose dokumentuose, atsako į juos pagal savo kompetenciją. Jei asmens prašymas yra susijęs su Savivaldybės administracijos padalinio kompetencija, esant galimybei, iš karto pakviečia kompetentingą specialistą svarstomam klausimui išspręsti arba susitaria dėl kompetentingo specialisto ir interesanto susitikimo, pranešdamas tikslų priėmimo laiką bei vietą;
• informuoja interesantus apie asmenų aptarnavimo Savivaldybėje tvarką, struktūrą, darbo laiką, apie klausimo sprendimo Savivaldybėje procedūrą, suteikia kitą reikiamą informaciją; ir. kt. plačiau : Valstybės tarnybos portale
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.