Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. dalyvauja rengiant naujas ir atnaujinant senas Krašto apsaugos ministerijos (toliau – KAM) ir Krašto apsaugos ministerijos bendrųjų reikalų departamento (toliau – Departamentas) statinių ar atskirų patalpų panaudos sutartis, perdavimo–priėmimo aktus, susitarimus;
2. organizuoja KAM ir Departamento statinių ir jų žemės sklypų kadastrinių matavimų atlikimą, teisinį jų registravimą;
3. dalyvauja KAM ir Departamento valstybės ilgalaikio materialiojo turto nuomos, materialinių vertybių inventorizavimo ir kitų komisijų veikloje; 4. teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja Departamento patikėjimo teise valdomo valstybės turto, neatitinkančio valstybės turto valdytojo poreikių, perdavimą centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojui ar savivaldybėms valstybinėms funkcijoms vykdyti;
5. kelia duomenis apie valstybei nuosavybės teise priklausantį ir Departamento valdomą turtą į Valstybės turto informacinės paieškos sistemą; 6. tvarko krašto apsaugos sistemos institucijų padalinių, įsikūrusių KAM administraciniuose pastatuose, patalpų užimtumo apskaitą ir teikia siūlymus Infrastruktūros priežiūros skyriaus vedėjui dėl racionalaus ir efektyvaus KAM administracinių pastatų patalpų panaudojimo;
7. planuoja lėšas, organizuoja KAM ir Departamento darbuotojams privalomų gaisrinės saugos mokymų paslaugų pirkimus ir juos koordinuoja;
8. instruktuoja KAM ir Departamento darbuotojus gaisrinės saugos klausimais pagal parengtas ir patvirtintas instrukcijas;
9. rengia ir teikia tvirtinti priešgaisrinės saugos instrukcijas, KAM ir Departamento darbuotojų veiksmų kilus gaisrui ir evakavimo planus;
10. užtikrina, kad KAM administraciniai pastatai būtų aprūpinti būtinomis gaisro gesinimo priemonėmis, organizuoja gesintuvų techninę priežiūrą, tvarko su tuo susijusius dokumentus;
11. planuoja, organizuoja ir kontroliuoja KAM administracinių pastatų patalpų deratizaciją ir dezinsekciją.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.