1. Organizuoja darbą progimnazijos raštinėje, užtikrina progimnazijos informacinės sistemos funkcionavimą;
2. Spausdina mokyklos direktoriaus, pavaduotojų teikiamus dokumentų projektus, juos įregistruoja ir perduoda teisės aktų nustatyta tvarka;
3. Registruoja gautus ir siunčiamus dokumentus;
4. Rengia darbuotojų priėmimo į darbą ir atleidimo iš darbo dokumentus;
5. Rengia mokyklos dokumentacijos planą; 6. Tvarko mokyklos archyvą;
7. Užtikrina tinkamą bylų ir dokumentų tvarkymą, kaupimą ir saugojimą;
8. Užtikrina, kad dokumentai būtų rengiami, tvarkomi ir saugomi pagal teisės aktų reikalavimus;
9. Peržiūri gautą korespondenciją, ją registruoja ir perduoda direktoriui pavedimo rezoliucijai įrašyti, įteikia vykdytojams ir prižiūri tolesnį pavedimų vykdymą;
10. Tvarko siunčiamuosius mokyklos dokumentus;
11. Siunčia elektroninius laiškus; 12. Aptarnauja asmenis, pageidaujančius patekti pas direktorių, priima pareiškėjų prašymus bei išduoda pažymas direktoriaus pavedimu; 13. Konsultuoja mokyklos darbuotojus dokumentų rengimo klausimais; 14. Informuoja direktorių apie dokumentų valdymo būklę; 15. Vykdo kitus teisės aktų nustatytus ar mokyklos direktoriaus priskirtus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal kompetenciją.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.