Priima, registruoja ir nukreipia visomis ryšio priemonėmis ir paštu gaunamus dokumentus, informacinius pranešimus ir laiškus. Esant poreikiui, savo kompetencijos ribose kontroliuoja jų vykdymą ir reikiamo atsakymo pateikimą. Kontroliuoja direktoriaus rezoliucijose nurodytų užduočių vykdymą, jeigu kontrolės funkcija nepavesta kitiems; 3. Direktoriaus pavedimu, rengia siunčiamus dokumentus, raštus, įsakymus arba jų projektus. Priima ir registruoja pareiškėjų prašymus, skundus bei direktoriaus pavedimu išduoda pažymas; Konsultuoja ir instruktuoja mokyklos darbuotojus dokumentų rengimo ir tvarkymo klausimais; Kasmet, nustatytu laiku parengia mokykloje numatomų sudaryti bylų dokumentacijos planą; Ruošia savo administruojamus dokumentus archyvavimui, taip pat priima nustatyta tvarka ir terminais paruoštus archyvavimui dokumentus, pagal archyvuotinų dokumentų priėmimo perdavimo aktą. Esant būtinumui suranda ir pateikia archyvinius dokumentus ar jų kopijas. Iškabina skelbimų lentoje dokumentus su viešai skelbtina informacija; Dirba su dokumentų valdymo sistema KONTORA, Dirba su Centrine vaikų priėmimo sistema (CVP).
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.