inicijuoja, formuoja ir įgyvendina patvirtintą Teatro rinkodaros ir komunikacijos strategiją, atsako už rinkodaros taktikų kūrimą bei jų įgyvendinimą, Teatro pozicionavimą;
rengia ir Teatro administracijai teikia metinius, sezono ir kūrybinių programų rinkodaros strategijos planus numatydamas priemones ir jų įgyvendinimui reikalingų lėšų poreikį bei metines, sezono, kūrybinių programų įgyvendinimo veiklos ataskaitas;
nustato reklaminių kampanijų kryptis, organizuoja ir prižiūri Teatro reklamos priemonių kūrimą ir jų gamybą;
inicijuoja ir atsako už konkrečių rinkodaros priemonių ir kanalų pasirinkimą bei įgyvendinimą, priemonių efektyvumo matavimą, grįžtamojo ryšio iš Teatro paslaugų vartotojų gavimą, šių duomenų sankaupos aptarimą ir išvadų rengimą;
administruoja informacinius Teatro kanalus: Teatro svetainę internete, profilius socialiniuose tinkluose, koordinuoja internetinės reklamos ir rinkodaros projektus;
organizuoja ir koordinuoja Teatro veiklos planų, ataskaitų, suvestinių bei kitų dokumentų rengimą;
kitiems, atsakingiems Teatro darbuotojams teikia informaciją, reikalingą biudžeto formavimui, bei atsako už jo vykdymą;
užtikrina nustatytų Skyriui uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų vykdymą;
rengia, įgyvendina ir vykdo kitas Teatro vadovo paskirtas vienkartines, trumpalaikes nenuolatinio pobūdžio užduotis.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.