organizuoja darbą raštinėje, užtikrina įstaigos informacinių sistemų funkcionavimą. Spausdina direktoriaus, pavaduotojo teikiamus dokumentų projektus, juos įregistruoja ir perduoda teisės aktų nustatyta tvarka. Registruoja gautus ir siunčiamus dokumentus. Rengia darbuotojų priėmimo į darbą ir atleidimo iš darbo dokumentus. Rengia įstaigos dokumentacijos planą. Tvarko įstaigos archyvą. Užtikrina tinkamą bylų ir dokumentų tvarkymą, kaupimą ir saugojimą. Užtikrina, kad dokumentai būtų rengiami, tvarkomi ir saugomi pagal teisės aktų reikalavimus. Peržiūri gautą korespondenciją, ją registruoja ir perduoda direktoriui pavedimo rezoliucijai įrašyti, įteikia vykdytojams ir prižiūri tolesnį pavedimų vykdymą. Tvarko siunčiamuosius mokyklos dokumentus. Siunčia elektroninius laiškus. Aptarnauja asmenis, pageidaujančius patekti pas direktorių, priima pareiškėjų prašymus bei išduoda pažymas direktoriaus pavedimu. Konsultuoja įstaigos darbuotojus dokumentų rengimo klausimais. Informuoja direktorių apie dokumentų valdymo būklę. Vykdo kitus teisės aktų nustatytus ar direktoriaus priskirtus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal kompetenciją.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.