Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus:
1. Prašymą leisti dalyvauti atrankoje. 2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją. 3. Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją. 4. Gyvenimo aprašymą. 5. Pedagogo kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją. 6. Motyvacinį laišką. 7. Rekomendaciją (-as) iš buvusių darboviečių. Dokumentai pateikiami adresu: Telšių „Ateities“ pagrindinė mokykla, Lygumų g. 47, LT-87125 Telšiai. Dokumentai pateikiami iki 2016-10-30, (8. 00 val. - 16. 00val. ) asmeniškai arba elektroniniu paštu ateitiespg@gmail. com. Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir sutikrinti grąžinami pretendentui. Pretendentai, kviečiami į pokalbį 2016-10-31 pagal sudarytą grafiką. Pradžia 10:00 val.