Atranka vykdoma pagal Mokytojų priėmimo ir atleidimo iš darbo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministro 2011 m. rugsėjo 15 d. įsakymu Nr. V-1680. Mokytojai, pretenduojantys į pasirinktą pareigybę, privalo pateikti šiuos dokumentus: 1. Prašymą leisti dalyvauti atrankoje;
2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
3. Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
4. Pedagogo kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją;
5. Gyvenimo aprašymą; Pretendentai, atitinkantys atrankos reikalavimus, bus informuojami asmeniškai ir kviečiami pokalbiui. Dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų nuo atrankos paskelbimo, įskaitant atrankos paskelbimo dieną, kasdien nuo 8. 00 iki 16. 00 val. (Dokumentų priėmimo pradžia 2018 m. gegužės 15 d., pabaiga 2018 m. gegužės 29 d. 16. 00 val. ). Dokumentai pateikiami adresu Dainų 13, Šiauliai, „Romuvos“ progimnazija (114 kab. sekretoriatas), siunčiant registruotu laišku arba elektroniniu paštu: romuvos. pm@siauliai. lt
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.