Valdyti administracijos specialistų atrankų procesą: savarankiškai pasirinkti kandidatų paieškos ir pritraukimo būdus, organizuoti ir vesti atrankos pokalbius, vertinti kandidatų atitiktį pareigybės reikalavimams; suteikti grįžtamąjį ryšį suinteresuotiems asmenims;
Atlikti numatytus veiksmus įvedant naują darbuotoją į įmonę, teikti pagalbą tiek vadovams, tiek darbuotojams adaptacijos laikotarpiu;
Bendradarbiauti su Personalo vadove, teikiant rekomendacijas personalo vertės didinimo klausimais;
Vystyti personalo dokumentacijos administravimo sistemas, identifikuoti procesus, užtikrinti jų funkcionalumą, numatyti tikslines priemones;
Rengti darbo santykius reglamentuojančius vidaus dokumentus: sutartis, įsakymus, pažymas;
Tvarkyti personalo veiklos dokumentus, administruoti darbuotojų asmens bylas, užtikrinti būtinos informacijos aktualumą;
Tvarkyti darbo laiko apskaitos dokumentus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.