5. Auklėtojo taikomi šie ugdymo principai: 5. 1. visuminis ugdymas – atsižvelgiama į vaiko raidos, vaikų kultūros dėsningumus ir siekiama visų vaiko galių plėtotės, tikslingai ugdomos vaiko vertybinės nuostatos, jausmai, mąstymas ir elgsena;. 5. 2. individualizavimas – ugdymas grindžiamas kiekvieno vaiko asmenybės pažinimu, ugdymo(si) poreikių pripažinimu, numatant veiklas ir sudarant sąlygas kiekvienam vaikui ugdytis ir tobulėti. 5. 3. tęstinumas – tęsiamas šeimoje pradėtas pozityvus vaiko ugdymas; 5. 4. dermė – derinami šeimos ir įstaigos interesai, lūkesčiai dėl vaikų pasiekimų, ugdymo (si) būdų, rūpinamasi šeimos švietimu. 6. Auklėtojo funkcijos: 6. 1. organizuoti ir vykdyti ugdomąjį procesą: 6. 1. 1. planuoti grupės ugdomąją veiklą; 6. 1. 2. kurti grupės ugdomąją aplinką, parinkti priemones; 6. 1. 3. ugdyti ir/ ar dalyvauti vaikų ugdymo(si) procese. 6. 2. prireikus dalyvauti rengiant individualias vaikų ugdymo(-si) programas; 6. 3. sistemingai vertinti, fiksuoti vaikų daromą pažangą, apie vaikų pasiekimus informuoti tėvus (globėjus); 6. 4. teikti informaciją, pagal kompetenciją konsultuoti tėvus (globėjus), kitus įstaigoje dirbančius specialistus ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo klausimais; 6. 5. inicijuoti ir/ar dalyvauti bendruose įstaigos renginiuose, projektuose ir kitose veiklose. 6. 6. garantuoja vaikų fizinį ir psichologinį saugumą grupėje, salėje, kitose įstaigos erdvėse, žaidimų aikštelėse ir kt.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.