Mokytojas, dirbantis pagal ikimokyklinio ugdymo programą atlieka šias funkcijas: 1. organizuoja ir vykdo ikimokyklinį;
ugdomąjį procesą;
2. planuoja grupės ikimokyklinę ugdomąją veiklą;
3. kuria grupės ugdomąją aplinką, pasirenka priemones;
4. ugdo ir/ar dalyvauja vaikų ugdymo(-si) procese;
5. prireikus dalyvauja rengiant individualias vaikų ikimokyklinio ugdymo(-si) programas;
6. saugo ir stiprina vaikų sveikatą, garantuoja vaikų fizinį ir psichologinį saugumą grupėje, salėje, kitose lopšelio-darželio erdvėse, žaidimų aikštelėse ir kt;
7. užtikrina kokybišką vaiko ikimokyklinį ugdymą, orientuotą į individualius ugdymo(-si) poreikius, ikimokyklinio ugdymo tikslus ir išsilavinimo standartus;
8. pildo kasdieninio vaikų lankomumo žurnalą;
9. sistemingai stebi ir vertina vaiko gebėjimus, įvairiais būdais fiksuoja vaiko pasiekimus, inicijuoja individualių ikimokyklinio ugdymo programų, projektų rengimą;
10. teikia pagalbą vaikams, turintiems ugdymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaikant ugdymo turinį, metodus ir priemones;
12. bendradarbiauja su šeima, skatina tėvus (globėjus) dalyvauti grupės veikloje, derina šeimos ir lopšelio-darželio interesus, didina vaiko kokybiško ugdymo(-si) galimybes;
13. bendradarbiauja su kitais grupėje, lopšelyje-darželyje dirbančiais specialistais (logopedu, psichologu, socialiniu pedagogu) vaikų ikimokyklinio ugdymo klausimais;
14. sistemingai informuoja tėvus (globėjus) apie vaikų pasiekimus, ugdymo(-si) poreikius ar iškilusias problemas (sveikatos, prigimtinių, socialinių poreikių tenkinimo ir pan. ).
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.