Užtikrinti darbuotojų saugos ir sveikatos bei gaisrinės saugos teisės aktų reikalavimų įgyvendinimą; konsultuoti darbdavį ir darbuotojus darbų saugos ir sveikatos klausimais; instruktuoti darbuotojus apie darbuotojų saugą ir sveikatą, gaisrinę saugą, įmonėje; konsultuoti ir mokyti darbuotojus kaip laikytis įmonės lokalinių teisės aktų reikalavimų, kontroliuoti nustatytų reikalavimų laikymąsi; organizuoti profesinės rizikos vertinimą įmonėje; vertinti profesinės rizikos veiksnius ir darbdaviui siūlyti privalomas įgyvendinti prevencines priemones; nelaimingų atsitikimų tyrimas; rengti įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos bei gaisrinės saugos lokalinių norminių teisės aktų rengimą, pildyti dokumentus, susijusius su įmonės darbuotojų sauga ir sveikata;
-vykdyti kitas įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos funkcijas, kurios numatytos teisės aktų reikalavimuose.