1. Užtikrinti ugdomų mokinių saugumą, geros kokybės ugdymą;
2. laikytis mokyklose nusistatytų etikos normų ir vidaus darbo tvarką nustatančių
dokumentų reikalavimų; 3. tobulinti kvalifikaciją; 4. ugdyti remdamasis mokinių gebėjimais ir polinkiais, stiprinti mokymosi motyvaciją ir
pasitikėjimą savo gebėjimais, suteikti pagalbą mokiniams, turintiems ugdymosi, mokymosi sunkumų ir
specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaikyti jiems dalyko programą, turinį, metodus;
5. nešališkai vertinti mokinių mokymosi pasiekimus ir nuolat juos informuoti apie
mokymosi pažangą; 6. gerbti mokinį kaip asmenį, nepažeisti jo teisių ir teisėtų interesų; 7. planuoti dalyko ugdymo turinį atsižvelgiant į mokinių ugdymosi poreikių įvairovę;
8. pritaikyti Bendrųjų programų dalykų programos turinį, metodus mokiniams, turintiems ugdymosi, mokymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių.