• Dokumentų valdymas, apimantis korespondencijos tvarkymą, elektroninių ir popierinių archyvų tvarkymą, atitinkamų dokumentų registrų valdymą. • Pirminės apskaitos dokumentų išrašymas: pirkimo ir pardavimo sąskaitų, darbų aktų paruošimas, skolų suderinimai su klientais, tame tarperaginimo raštų paruošimas, skolininkų duomenų advokatui dėl ieškinio teikimo teisman paruošimas). • Inventorizacijos vykdymas. • Kanceliarinių prekių valdymas ir likučių užtikrinimas užtikrinti, kad biure visada turėtume reikiamų kanceliarinių prekių, tvarkingai tvarkyti užsakymus ir pasirūpinti jų pristatymu. • Darbo sutarčių ir pardavimo sutarčių administravimas. • Savo veiklos procedūrų tobulinimas, sisteminimas, nereikalingų veiksmų atsisakymas, pasikartojančių veiksmų – automatizavimo būdų ieškojimas, procesų gerinimas, naujų procesų aprašymas schemomis ar tekstu. • Kitų padalinių vadovų ir direktoriaus paskirtų užduočių vykdymas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.